Kategorie blog
Translator
 
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Bezpieczne zakupy

1. Różne formy płatności (PayU - obsługuje każdy Polski bank oraz karty kredytowe z całego świata, PayPal, płatność za pobraniem). Możliwy jest również odbiór osobisty i płatność gotówką w siedzibie firmy.
2. Gwarancja satysfakcji i zwrotu pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
3. Szyfrowane dane i transakcje 256-bitowym certyfikatem SSL wydanym dla naszej firmy po dokładnym audycie przez firmę Geotrust(Symantec), dzięki czemu mogą Państwo nie tylko potwierdzić nasze dane klikając na zielony pasek przy adresie naszej strony w przeglądarce, ale również mieć pewność, że Państwa bezpieczeństwo przy zakupach w naszym sklepie jest dla nas priorytetem, a dane nam powierzone nie wpadną w niepowołane ręce.
4. POK - Program Ochrony Kupujących - przy płatności za pośrednictwem PayU w naszym sklepie oraz zaznaczeniu odpowiedniej opcji - ubezpieczenie transakcji do 10000zł w przypadku nieotrzymania przedmiotu lub otrzymania przedmiotu niezgodnego z zamówieniem.
5. Rzetelna firma - certyfikat wydany przez KRD potwierdzający naszą rzetelność finansową - kliknij.
6. Super sprzedawca - certyfikat wydawany co miesiąc po weryfikacji przez serwis Allegro.pl potwierdzający najwyższą jakość obsługi na podstawie oceny transakcji przez naszych Klientów w zakresie kontaktu ze sprzedającym, czasu realizacji zamówienia, kosztu wysyłki oraz zgodności przedmiotu z opisem - kliknij.
7. Słucham swoich Klientów - program opineo.pl, dzięki któremu Klienci mogą wypowiedzieć się na temat realizacji zamówienia w naszej firmie oraz dodatkowo potwierdza, iż zadowolenie każdego Klienta oraz najwyższa jakość obsługi jest dla nas najważniejsza (widget po prawej stronie).

A jeśli nadal mają Państwo wątpliwości - zawsze możecie kupić każdy towar z oferty naszej firmy za pośrednictwem serwisu ALLEGRO, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji. Kliknij!

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reset hasła w kamerach i rejestratorach Hikvision

Reset hasła Hikvision

Poradnik przywrócenia hasła administratora w urządzeniach Hikvision.

[Aktualizacja 06-04-2017 - Dodano opis nowych procedur resetu hasła]

W nowych rejestratorach NVR z firmware 3.4.90 i nowszym, oraz w rejestratorach TurboHD 3.0 z firmware od 3.4.80 udostępniona została możliwość samodzielnego resetu hasła.

Spis treści:
I. Procedura resetu za pomocą SADP.
II. Nowe metody resetu - za pomocą pliku GUID i pytań weryfikujących.
III. Porady dotyczące procedury resetu.

 

I. Reset przy wykorzystaniu oprogramowania SADP

1. Pierwszym krokiem jest pobranie oraz instalacja programu SADP (wpis na naszym blogu dostępny jest tu):

Oprogramowanie dostępne jest:
Na naszej stronie: kliknij tu
Na stronie producenta: kliknij tu

2. Po instalacji programu i uruchomieniu pokaże nam się okno:

Okno główne programu SADP
Rys.1. Okno główne programu SADP.

Aby program wyszukał podłączone urządzenia komputer musi być podłączony do tej samej sieci, w której znajdują się nasze kamery lub rejestratory. Jeśli po chwili urządzenia nie pojawią się na liście to możemy kliknąć "Refresh". Pamiętajmy też, że jeżeli kamera dopiero co została podłączona to chwilę zajmuje jej uruchomienie.

Jeżeli nie mamy możliwości podłączenia komputera do tej samej sieci (lub kamery do tego samego switcha/routera co komputer) możemy podłączyć kamerę bezpośrednio do karty sieciowej komputera. W tym przypadku warto pamiętać, że komputer nie zasili naszej kamery (brak PoE), a więc potrzebny będzie oddzielny zasilacz (o ile kamera pozwala na podłączenie innego typu zasilania). IP naszego komputera powinno być stałe.

3. Krok trzeci - należy zaznaczyć urządzenie, którego hasło chcemy zresetować (Rys.2.), a następnie użyć przycisku "Forgot Password" (prawy dolny róg, pod przyciskiem "Modify") - wyświetlone zostanie okno resetu hasła (Rys.4.).

Zaznaczenie urządzenia w SADP
Rys.2. Okno programu z zaznaczonym urządzeniem.

Okno resetu hasła SADP
Rys.3. Okno resetu hasła.

4. Należy nacisnąć przycisk "Export" (Rys.3.), a następnie wybrać miejsce, w których chcemy zapisać plik. Jeżeli nasza przeglądarka nie pyta za każdym razem gdzie zapisać plik to (w przypadku systemów Windows Vista, 7 i nowszych) najprawdopodobniej będzie on zapisany w lokalizacji: Dysk C:\ -> Użytkownicy -> Nasza nazwa użytkownika -> Pobrane.

Po poprawnym zapisaniu pliku na dysku zobaczymy komunikat "Exported." - jest to potwierdzenie poprawnego zapisania pliku (Rys.4.).

Poprawny eksport pliku .xml SADP
Rys.4. Komunikat potwierdzający eksport pliku .xml.

 

Uwaga: po wyeksportowaniu pliku nie możemy wyłączać ani resetować kamery/rejestratora. Jeżeli tak się stanie to uzyskany w następnych krokach plik resetujący będzie nieprzydatny, a całą procedurę trzeba będzie powtórzyć.

 

5. Adresy e-mail na które należy przesłać zapytanie o reset:

W przypadku zakupu urządzenia w naszym sklepie prośbę o reset przesłać należy na adres: technika@abcvision.pl

Uwaga: hasło może zostać zresetowane jedynie jeśli mamy pewność odnośnie pochodzenia urządzenia, dlatego jeżeli dokonali Państwo zakupu u innego dostawcy lub instalatora, to do niego należy kierować zapytania o reset.

Czas odpowiedzi zależny jest od aktualnej ilości zgłoszeń, zazwyczaj jest to okres kilku godzin.

6. Do wiadomości zwrotnej, którą otrzymamy od pomocy technicznej, załączony zostanie plik .xml. Plik zapisać należy na dysku, w znanej sobie lokalizacji (np. na pulpicie).

W programie SADP wskazujemy ścieżkę do pliku lub w łatwiejszy sposób - klikając na ikonę eksploratora wyszukujemy plik (Rys.5.).

Wskazanie pliku .xml
Rys.5. SADP z widoczną ścieżką do pliku.

7. Następnie należy wprowadzić dwukrotnie nowe hasło. Program wskaże nam również poziom bezpieczeństwa naszego hasła (Rys.6.).

Poziomy bezpieczeństwa wyglądają następująco:
Poziom 0 - brak koloru - hasło nieakceptowalne
Poziom 1 - kolor czerwony - słabe hasło - akceptowalne
Poziom 2 - kolor żółty - średnie hasło - akceptowalne
Poziom 3 - kolor zielony - silne hasło - akceptowalne

Moc hasła SADP
Rys.6. Dobry poziom bezpieczeństwa hasła.

8. Klikamy "Confirm". Jeśli wszystko zrobiliśmy poprawnie to pokaże nam się kolejna, krótka informacja:

Poprawna zmiana hasła SADP
Rys.7. Poprawna zmiana hasła.

 

 

II. Reset przy wykorzystaniu pliku GUID / pytań weryfikujących

Plik GUID - metoda ta polega na wygenerowaniu pliku z poziomu interfejsu rejestratora (lokalnie na USB lub poprzez przeglądarkę). Monit o możliwości wyeksportowania pliku pojawi się już w momencie aktywacji urządzenia. Ręczny eksport jest natomiast dostępny w Menu > Ustawienia > Użytkownicy > Edytuj.

Uwaga - jeżeli hasło w rejestratorze zostało zmienione i nie został stworzony nowy plik GUID to stary plik nie zadziała.

Drugą wprowadzoną metodą jest wybranie pytań i wprowadzenie własnych odpowiedzi - konfiguracja możliwa jest poprzez przeglądarkę.

Pytania weryfikująceRys.8. Lista pytań weryfikujących.

 

III. Porady dotyczące procedury resetu

1. Zawsze należy używać najnowszej dostępnej wersji programu SADP.
2. W przypadku resetu poprzez SADP program należy uruchomić z prawami administratora.
3. Aby wyeliminować nieprawidłowości związane z pracą sieci urządzenie można podłączyć bezpośrednio do komputera - w przypadku kamer zasilanych poprzez PoE należy wtedy zastosować np. zasilacz typu midspan.
4. Po wyeksportowaniu pliku .xml nie restartuj urządzenia, jeżeli to możliwe podłącz wybrane urządzenie do zasilacza UPS przez przystąpieniem do procedury resetu.
5. Czasem błędy powodowane są poprzez oprogramowanie antywirusowe.
6. Jeżeli komputer posiada wiele kart sieciowych konieczne może być wyłączenie (na czas resetu), np. dodatkowej karty sieciowej wifi - tak aby aktywny pozostał tylko interfejs sieciowy użyty do połączenia z kamerą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl