




1. Różne formy płatności (PayU - obsługuje każdy Polski bank oraz karty kredytowe z całego świata, PayPal, płatność za pobraniem). Możliwy jest również odbiór osobisty i płatność gotówką w siedzibie firmy.
2. Gwarancja satysfakcji i zwrotu pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
3. Szyfrowane dane i transakcje 256-bitowym certyfikatem SSL wydanym dla naszej firmy po dokładnym audycie przez firmę Geotrust(Symantec), dzięki czemu mogą Państwo nie tylko potwierdzić nasze dane klikając na zielony pasek przy adresie naszej strony w przeglądarce, ale również mieć pewność, że Państwa bezpieczeństwo przy zakupach w naszym sklepie jest dla nas priorytetem, a dane nam powierzone nie wpadną w niepowołane ręce.
4. POK - Program Ochrony Kupujących - przy płatności za pośrednictwem PayU w naszym sklepie oraz zaznaczeniu odpowiedniej opcji - ubezpieczenie transakcji do 10000zł w przypadku nieotrzymania przedmiotu lub otrzymania przedmiotu niezgodnego z zamówieniem.
5. Rzetelna firma - certyfikat wydany przez KRD potwierdzający naszą rzetelność finansową - kliknij.
6. Super sprzedawca - certyfikat wydawany co miesiąc po weryfikacji przez serwis Allegro.pl potwierdzający najwyższą jakość obsługi na podstawie oceny transakcji przez naszych Klientów w zakresie kontaktu ze sprzedającym, czasu realizacji zamówienia, kosztu wysyłki oraz zgodności przedmiotu z opisem - kliknij.
7. Słucham swoich Klientów - program opineo.pl, dzięki któremu Klienci mogą wypowiedzieć się na temat realizacji zamówienia w naszej firmie oraz dodatkowo potwierdza, iż zadowolenie każdego Klienta oraz najwyższa jakość obsługi jest dla nas najważniejsza (widget po prawej stronie).
A jeśli nadal mają Państwo wątpliwości - zawsze możecie kupić każdy towar z oferty naszej firmy za pośrednictwem serwisu ALLEGRO, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji. Kliknij!


Krok 1 - Wybór produktów
- przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
- jeśli nie znalazłeś produktu skontaktuj się z nami. Zrobimy to za Ciebie.
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 2 - Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 - Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
- po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
- kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
- odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

