Kategorie blog
Translator
 
Archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Bezpieczne zakupy

1. Różne formy płatności (PayU - obsługuje każdy Polski bank oraz karty kredytowe z całego świata, PayPal, płatność za pobraniem). Możliwy jest również odbiór osobisty i płatność gotówką w siedzibie firmy.
2. Gwarancja satysfakcji i zwrotu pieniędzy (14 dni na zwrot towaru).
3. Szyfrowane dane i transakcje 256-bitowym certyfikatem SSL wydanym dla naszej firmy po dokładnym audycie przez firmę Geotrust(Symantec), dzięki czemu mogą Państwo nie tylko potwierdzić nasze dane klikając na zielony pasek przy adresie naszej strony w przeglądarce, ale również mieć pewność, że Państwa bezpieczeństwo przy zakupach w naszym sklepie jest dla nas priorytetem, a dane nam powierzone nie wpadną w niepowołane ręce.
4. POK - Program Ochrony Kupujących - przy płatności za pośrednictwem PayU w naszym sklepie oraz zaznaczeniu odpowiedniej opcji - ubezpieczenie transakcji do 10000zł w przypadku nieotrzymania przedmiotu lub otrzymania przedmiotu niezgodnego z zamówieniem.
5. Rzetelna firma - certyfikat wydany przez KRD potwierdzający naszą rzetelność finansową - kliknij.
6. Super sprzedawca - certyfikat wydawany co miesiąc po weryfikacji przez serwis Allegro.pl potwierdzający najwyższą jakość obsługi na podstawie oceny transakcji przez naszych Klientów w zakresie kontaktu ze sprzedającym, czasu realizacji zamówienia, kosztu wysyłki oraz zgodności przedmiotu z opisem - kliknij.
7. Słucham swoich Klientów - program opineo.pl, dzięki któremu Klienci mogą wypowiedzieć się na temat realizacji zamówienia w naszej firmie oraz dodatkowo potwierdza, iż zadowolenie każdego Klienta oraz najwyższa jakość obsługi jest dla nas najważniejsza (widget po prawej stronie).

A jeśli nadal mają Państwo wątpliwości - zawsze możecie kupić każdy towar z oferty naszej firmy za pośrednictwem serwisu ALLEGRO, który gwarantuje pełne bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji. Kliknij!

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
SADP - narzędzie do konfiguracji urządzeń Hikvision

Program do konfiguracji urządzeń Hikvision

SADPSearch Active Device Protocol – jest przyjaznym dla użytkownika, darmowym oprogramowaniem, które umożliwia wyszukanie urządzeń marki Hikvision w podsieci. Program wyświetla również podstawowe informacje o kamerach i rejestratorach, a także znacznie ułatwia procedurę resetu hasła. Poniżej opisane zostały najważniejsze funkcje programu.

[Aktualizacja: 26-04-2019 - uaktualniono linki do najnowszych wersji SADP]

Wersja 3.0.1.4 dla systemu Windows - Kliknij Tu

Wersja 1.0.1.4 dla komputerów MAC - Kliknij Tu

[Aktualizacja: 21-03-2017 - dostępny jest rozszerzony opis procedury resetu hasła - aby przejść do strony kliknij tu.]

 

Spis treści:
1. Wyszukiwanie urządzeń w sieci.
2. Aktywacja (pierwsze uruchomienie).
3. Zmiana ustawień sieciowych pojedynczego urządzenia.
4. Grupowa zmiana ustawień.
5. Procedura przywrócenia hasła.

 

Wyszukiwanie urządzeń w sieci

Po uruchomieniu programu automatycznie wyszukuje on aktywne kamery, rejestratory i inne urządzenia sieciowe marki Hikvision – ręczne wyszukanie następuje po kliknięciu przycisku „Refresh” (Rys.1).

Po wyszukaniu urządzenia w oknie programu pojawią się: model urządzenia, adres IP, adres MAC, port sieciowy, wersja oprogramowania, brama domyślna, a także numer seryjny urządzenia (oraz inne informacje) (Rys.1).

Podwójne kliknięcie na wpis umożliwia automatyczne przejście do strony logowania, w domyślnej przeglądarce internetowej.

Rys.1. Okno główne programu SADP.



Po naciśnięciu przycisku „Export” wszystkie powyższe informacje mogą zostać zapisane do pliku z .xls (Excel) (Rys.2.). Domyślnym katalogiem zapisu jest dysk C:\, samodzielnie należy wybrać nazwę pliku.

Rys.2. Zapis danych do pliku .xls.

Aktywacja urządzenia

Po pierwszym uruchomieniu rejestratora lub kamery konieczna będzie aktywacja czyli ustanowienie nowego hasła. Należy wpisać je dwukrotnie oraz zatwierdzić.

Od tej pory hasłem administratora będzie nasze nowe hasło.

 Aktywacja urządzenia

 

Zmiana ustawień sieciowych pojedynczego urządzenia

Jeżeli panel nie jest otwarty należy kliknąć małą strzałkę z prawej strony okna (Gif.1.).

Gif.1. Otwarcie menu w programie SADP.

Następnie po zaznaczeniu urządzenia możemy zmienić jego podstawowe parametry sieciowe. Jeżeli zaznaczona jest funkcja DHCP możliwa będzie modyfikacja portów HTTP oraz SDK. Po wyłączeniu DHCP pojawi się możliwość zmiany adresów IP, maski oraz bramy domyślnej.

Po wprowadzeniu pożądanych wartości zmiany należy zatwierdzić – podać należy hasło administratora i kliknąć „Modify”.

 

Grupowa zmiana ustawień sieciowych

Nowsze wersje programu SADP pozwalają również na modyfikację ustawień dla całej grupy urządzeń. Wystarczy zaznaczyć wybraną grupę urządzeń, a następnie wpisać początkowy adres IP (kolejne zostaną przydzielone automatycznie zaczynając od podanego), oraz maskę podsieci i bramę domyślną (Rys.3.).

Rys.3. Grupowa zmiana ustawień sieciowych.

 

Procedura przywrócenia hasła

 W programie SADP po wyszukaniu urządzenia, należy zaznaczyć wybraną kamerę lub rejestrator i kliknąć napis „Forgot password” z prawej strony u dołu.  Otworzy się okno, w którym będą podane dalsze instrukcje postępowania (Rys.4.). Następnie do wyboru, w zależności od wersji oprogramowania układowego dostępne są dwie drogi:

1) Kod resetujący: urządzenie restartuje się i wysyła na podany niżej adres e-mail „Start time” odczytany z SADP oraz numer seryjny urządzenia. Po otrzymaniu kodu należy wprowadzić go (w menu rejestratora lub poprzez web-server rejestratora/kamery), a następnie podać nowe hasło.
2) Plik XML: na adres podany niżej wysyła się plik XML wygenerowany w SADP ("Export"), na podstawie którego tworzony jest plik resetujący. Po otrzymaniu zwrotnego pliku należy go zaimportować ("Import") i wprowadzić nowe hasło (Rys.4.).

Adres mailowy, na który należy wysyłać prośby o reset: support.pl@hikvision.com

Bardzo ważne: po spisaniu "Start time" lub wygenerowaniu pliku XML nie można urządzenia restartować lub wyłączyć - bo wtedy otrzymany kod/plik nie zadziała i trzeba będzie wysyłać prośbę raz jeszcze.

Rys.4. Okno resetu hasła.

 

 

Wszystkie wpisy na blogu z kategorii "Informacje techniczne":

1. Analog, AHD, HD-TVI, HD-CVI, HD-SDI, IP. Co wybrać w obecnej chwili?

2. Co to jest HD-TVI?

3. Jakie są rozdzielczości w systemach CCTV?

4. Szczelność obudowy - co oznaczają poszczególne klasy szczelności?

5. 4K vs pozostałe rozdzielczości CCTV

6. Kamery wandaloodporne - czyli słów kilka o skali odporności mechanicznej IK

7. MJPEG – Algorytmy kompresji wideo, cz.1.

8. Onvif: w skrócie

9. SADP - narzędzie do konfiguracji urządzeń Hikvision

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl